Прес-центр

22.03.2018

Офіційний старт інтелектуально-астрономічної Весни - відбувся!

Офіційний старт інтелектуально-астрономічної Весни - відбувся!

Попри те, що в нашій країні вирує березнева зима, а погода вкотре тренує почуття гумору українців, відволікаючи від подій в політиці та економіці, компанія НАЕК «Енергоатом» оголосила початок інтелектуальної Весни. Саме 20 березня 2018 року - в День весняного Рівнодення, який вважається початком астрономічної весни в Північній півкулі, стартував щорічний освітній проект «Весняна школа НАЕК «Енергоатом».

В наш час, коли слова «про необхідність забезпечення енергетичної безпеки України» постійно лунають звідусіль, Енергоатом вважає необхідним та важливим доносити до молодого покоління майбутніх фахівців та науковців, які безпосередньо будуть будувати, формувати та розвивати Україну в подальшому, повної, достовірної та фахової інформації щодо функціонування атомної галузі країни.

В останні чотири роки наша країна веде неоголошену війну з РФ, яка зокрема намагається дестабілізувати ситуацію в енергетичному секторі країни через розповсюдження викривленої та відверто сфальсифікованої інформації. Саме тому вже четвертий рік поспіль Енергоатом вбачає однією із своїх місій, зокрема й надання максимально об’єктивної інформації, яка дозволить молодим фахівцям самостійно формувати об’єктивні висновки та робити усвідомлений вибір на користь певного виду генерації в майбутньому. Студенти, експерти, молоді науковці та всі охочі до нових знань в атомній енергетиці та їх поглиблення мають можливість, в рамках освітнього проекту «Весняна школа НАЕК «Енергоатом» отримати актуальну інформацію,познайомитись та поспілкуватись з провідними експертами й професіоналами галузі в дружній атмосфері відкритих лекції-дискусії.

Цьогоріч доволі символічно відкрити «Весняну школу-2018» випало Фахівцю з великої літери - заступнику директора департаменту ядерної енергетики та атомно-промислового комплексу Міністерства енергетики та вугільної промисловості України Світлані Кульчицькій. Пані Світлана розповіла про основні тонкощі  державного управління атомно-енергетичним комплексом та про напрямки розвитку ядерної енергетики, зауваживши, що атомна енергетика України залишається надійною основою енергетичної незалежності держави та є найбільш розвиненим і високотехнологічним сектором економіки: ««Енергетичною стратегією до 2035 р.» передбачено збереження частки атомної електроенергії в енергобалансі на рівні 50%. Тому диверсифікація джерел свіжого ядерного палива, створення ефективної системи поводження з відпрацьованим ядерним паливом і впровадження найсучасніших ядерних технологій - це питання забезпечення національної енергетичної безпеки України».

Директор ВП «Науково-технічний центр» Микола Власенко сфокусував увагу молоді на подальших перспективах ядерної генерації, яка має допомогти вирішити проблему забезпечення людства енергією. Розповів про проекти, що вже реалізуються у світі та вирішують не лише проблеми електроенергетики, а й промисловості - постійне безперебійне забезпечення енергією енергоємних процесів: опріснення води, нафтопереробку, газифікацію вугілля: «Світ вже розглядає розвиток систем smart-grid не тільки для виробництва електроенергії. З розвитком акумулюючих парків можна буде накопичувати та зберігати електроенергію для подальшого транспортування її споживачам. Забезпечити безперебійною енергією такі енергоємні процеси, як опріснення води, виготовлення паперу, метанолу, нафтопереробку, газифікацію вугілля і навіть плавку металу. Зараз провідні країни йдуть двома шляхами розвитку: одні, як США, роблять ставку на електромобілі та акумулятори, а Японія активно займається розробкою станцій з водневої зарядки автомобілів. І саме малі високотемпературні реактори й призначені для вироблення водню».

Також слухачі «Весняної школи» мали змогу отримати майстер-клас на тему, що таке Ринок електроенергії України та як він працює, від Голови підкомітету з питань електроенергетики та транспортування енергії Верховної Ради України Лева Підлісецького, котрий, за його ж словами, із задоволенням згадав свої студентські роки. А радник президента ДП «НАЕК «Енергоатом» Костянтин Запайщиков продовжив тему й розповів про перспективи та нові можливості ядерної генерації на новому ринку електроенергії.

У рамках відкриття «Весняної школи-2018» також відбулась перша командна ділова гра, під час якої присутні мали нагоду не тільки більш тісно познайомитись один з одним, а ще й на основі отриманих даних, спрогнозувати яким буде енергетичний баланс України у 2035 році.

Сподіваємось, що й наступні лекції-дискусії будуть не менш захоплюючими та корисними. Тим більше, що проектом передбачені лекції, цікаві групові кейсові завдання та традиційна екскурсійно-ознайомча поїздка на одну з атомних станцій України.

Нагадаємо, освітній проект «Весняна школа НАЕК «Енергоатом», в рамках якого учасники мають можливість дізнатися та поглибити знання про атомну енергетику та познайомитися з провідними експертами й професіоналами галузі вперше стартував у 2015 році. Цей проект має на меті залучити активну студентську молодь з різних учбових закладів та спеціальностей до більш глибокого ознайомлення із сучасним станом розвитку, як атомної енергетики, так і енергогенрації в Україні.

Весняна школа НАЕК «Енергоатом» це: понад 250 студентів, викладачів, молодих фахівців учасників та випускників проекту з найкращих Вищих навчальних закладів України (НТУУ «КПІ ім. І. Сікорського», КНУ ім. Т.Г. Шевченка, НАУ, НУБІП, НТУ, КНУБА, КНЕУ ім. В. Гетьмана) та понад 40 лекторів провідних організацій та підприємств енергогалузі (Комітет Верховної Ради України з питань паливно-енергетичного комплексу, ядерної політики та ядерної безпеки, Міністерство енергетики та вугільної промисловості України, НАЕК «Енергоатом», Держатомрегулювання, ДНТЦ ЯРБ, ДСП «Чорнобильська АЕС», Асоціація «Український ядерний форум», Українське ядерне товариство).






Нефінансовий звіт НАЕК «Енергоатом» за 2016 рік

Повідом про корупцію